Saturday, May 12, 2018

Překlenovací párty aneb najdi správnou motivaci!

Čtvrtý rok doktorátu mě dostihl takovou rychlostí, že jsem ani nemrkla. Státnice, které jsem si do studijního plánu naplánovala na konec třetího ročníku, se o rok posunuly...samozřejmě vůbec ne mým lajdáctvím :)) Jak to tak bývá, i teoretickou část disertační práce (=teze), která je povinnou přílohou k přihlášce ke státnicím, jsem psala velmi na poslední chvíli. Když je nejhůř, není nad to se něčím pořádným namotivovat! A u mě čím jiným než tancem! Obšlehla jsem od Zuzky parádní místo v Cafe club Míšeňská, zamluvila sklepní prostory s pódiem a mixážním pultem, sezvala tanečníky i netanečníky.
pokročilá hodina...někteří už odešli, pardón, nestíhala jsem fotit! (zdroj: vlastní)


Večer jsem pojmenovala "překlenovací párty", jelikož skloubila vícero věcí ke slavení:
- přechod mezi zimou a jarem (resp. létem, jaro letos nebylo)
- vnější stimul pro dopsání tezí 
- oslava mých kulatých narozenin po půl roce a pěti dnech od řádného říjnového termínu
- (osobní) uvědomění, že jsem ještě stále mladice
- 150 let + 1 den, kdy si ženský vyšly samy na oběd bez doprovodu

nezaplacení k nezaplacení tanečníci! (zdroj: Zuzka)


Večer se náramně povedl (do detailů nebudu zabrušovat, po videu, co zveřejnila Zuzka, jsem pochopila, proč se na baru zavřeli...zpěv na Arcade fire byl přecijen trochu falešný:). Zazněly všechny pecky - Arcade Fire, Franz Ferdinand, Beck, M83, Dandy Warhols, Metronomy, Cure, Depeche Mode, Gorilazz, Primal Scream, Tatabojs, Radiohead, ...Nečekala jsem ani tak vysokou účast a že všichni ví, že mojí top kytkou je tulipán! A že už mě znáte natolik, že jste mi donesli tak trefné dárky! :) 

nejlepší kytka na světě! od teď slavím narozeniny podle toho, kdy kvete! (zdroj: vlastní)


dárky na míru! (zdroj: vlastní)

Teď už snad jen děkovačka všem, kteří mě podporovali v tomhle pro mě nesnadném čase (nečase). Mám vás ráda! (a teď naskakuji na jednorožce a jedeme se projet po vesmírné duze:)

překlenuto? (zdroj: Zuzka)



to jsou ta teoretická moudra! (je to jen teoretická část, ještě jednou tolik praktická a je to!) (zdroj: vlastní)

No comments: